Czy kampania na bilbordach, citylightach i na oplakatowanych autobusach oraz spoty telewizyjne wypromują region świętokrzyski?
Już od dzisiaj, 23 czerwca, emitowany będzie na antenie TVN trzydziestosekundowy dynamiczny spot reklamowy, prezentujący najbardziej atrakcyjne miejsca regionu świętokrzyskiego. Po raz pierwszy film reklamujący świętokrzyskie będzie można zobaczyć w bloku reklamowym po „Faktach”, czyli w najlepszym czasie antenowym.
Jednocześnie z kampanią telewizyjną wystartuje portal turystyczny województwa świętokrzyskiego http://www.swietokrzyskie.travel/, na którym będzie dostępna kompleksowa informacja dla turystów.
Następnego dnia, 24 czerwca ruszy kilkudniowa kampania na głównej stronie portalu Onet.pl, wykorzystująca spoty promocyjne i projekty graficzne bilbordów.
Natomiast kampania na bilbordach, citylightach i na oplakatowanych autobusach rozpocznie się 1 lipca w największych polskich miastach.
Ogólnopolską kampanię promocyjną województwa świętokrzyskiego pod hasłem „Świętokrzyskie czaruje – poleć na weekend” przygotowała Regionalna Organizacja Turystyczna.
Projekt promocji regionu świętokrzyskiego jest współfinansowany z Regionalnego Programu Operacyjnego 2007-13.
poniedziałek, 22 czerwca 2009
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
witam
OdpowiedzUsuńsredecznie zapraszam na swoją stronę o świętokrzyskim - http://jakiecudne.pl . Jej założeniem jest pokaznie wszyskirego co warto zobaczyć. Pomau mi się to udaje - jest juz ok 1300 zdjęć w tym wiele z miejsc którcy fotografi nie mogłem znaleść wczesnije w internecie. Pozdrawiam
Paweł
Świetny tekst, dzięki! :-) Dziennikarstwo spsiało, to fakt, chociaż istnieją jeszcze rzetelni dziennikarze, jak np. Rafał Jeleń.
OdpowiedzUsuń