poniedziałek, 26 stycznia 2009

Wprost do Bolgbox

Dzisiaj, jako świeżo upieczony bloger, przeglądając z zainteresowaniem strony AWR Wprost, uznałem, po zapoznaniu się ze stosownym regulaminem, że warto swojego bloga zarejestrować na Blogoboxe.

Od lat z uwagą śledzę to, co się dzieje na stronach Wprostu. Imponuje tam pomysłowość i profesjonalizm i różnorodność.

Myślę więc, że z uwagi na tematykę i zadeklarowaną przeze mnie już we wstępie mojej „Kroniki dziennikarskiej”, chęć uczestniczenia w swoim blogerowaniu, w większej debacie na temat zawodu dziennikarskiego, to chyba dobrze zrobiłem, wysyłając tam swojego bloga. Zobaczymy „w praniu”, jak będzie. Na razie to tylko moje nieśmiałe jeszcze kroki w tego rodzaju pisaniu.
c950282326bb787bdd3f3a15e016a405

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz